duminică, 10 februarie 2008

am draci

"Ce se intampla cu tine, iar ai draci??!!! ma oportuneaza Sebi cu o mutra cam sictirita
Ce inseamna de fapt sa ai draci?
1. Sa fi nervos ca in ziua respectiva nimic nu ti-a iesit calumea
2. Copilul urla, sau te suprasolicita
3. Sa faci curat toata ziua si sa descoperi ca intr-o jumatate de ora totul este ca la inceput
4. Sa fi pe "rosu"
5. Sa fi frustrat ca de ziua ta nu ai reusit sa-ti oferi cadoul ravnit
6. Parul sa-ti arate ca o gluga de coceni uscati
7. Sa fie duminica
8. Si pe langa toate aceste motive sa mergi la amici in vizita, copii sa se joace iar la final sa descoperi ca propria-ti progenitura e plina de zgarieturi pe fata, numai are pampersi acasa, a furat de pe masa ultima bucata de pizza... etc.
Da, am draci! Pacat ca nu mi-i pot revarsa asupra lui Sebi. Astazi nu am nici-un motiv concret.
Stau in fotoliu si imi rumeg draci. Imi inchipui cum as putea pe viitor face slalom printre toate motivele astea care imi produc draci.
M-as duce pe balcon sa fumez o tigara, dar afara e inuman de frig. Asta imi creaza bineinteles alti draci. Mai bine imi scot pernita mea electrica de sub pat si mi-o asez pe picioare.

Un comentariu:

IRN spunea...

esti o inteleapta, eu las intreaga lume sa vada si sa sufere daca eu fac spume...