joi, 21 februarie 2008

estetica naturii

Astazi in timp ce ma pendulam prin locuinta,mi-a venit minunata idee de a-mi vopsi parul. Aveam o culoare terna, blond auriu, care imi transforma fata intr-o masca de ceara. Am rugat-o pe Renza sa aiba grija de Hasi iar eu sa-mi vad de ale mele preocupari de infrumusetare. In masina cu care merg 2 stati pana la metrou mi-a atras atentia un baiat/tanar/adolescent, nici nu stiu cum sa-i spun, extrem de estetic. Cu niste trasaturi perfecte, radiind de inocenta si candoare. Ma uitam cu atentie la el, studiindu-l detaliat. In gand l-am comparat cu tanarul din nuvela lui Thomas Mann, Moarte la Venetia. La un moment dat din spatele masini a aparut in raza mea vizuala un alt tanar. "Splendoarea" pe care o urmaream cu atentie a inceput sa-si agite mainile in aer si sa le foloseasca ca sa comunice cu celalalt. Atunci am inteles ca era surdo-mut. Oare cum a putut crea Dumnezeu o faptura asa desavarsita si totusi sa o lase fara glas si fara auz???? Am coborat din masina contrariata si trista.
P.S. Imi aduce aminte de tipul din clipul asta!!! Yammmmmyyyyy

Niciun comentariu: