marți, 4 martie 2008

back

Pai timp de vreo 2 saptamani am facut cruce pe calendar, ca un puscarias avid de libertate. Am fost singura cu Lazi acasa, ceea ce inseamna (mamele cunosc) ca nu am avut timp de aproximativ nimic. Blogareala, internet sau alte clipe de repaus.
Cat despre programul meu, el a fost nicidecum unul divers, ci de-a dreptul rutinat si infantil. Parculetul de joaca, unde ne petreceam majoritatea timpului, mesele de acasa, unde eu ma straduiam sa gatesc cat de cat mai diversificat, desenele animate de la ora 6 si repaosul. Deci in afara de vocabularul "da-mi lopetica, uite basculanta", nimic spectaculos de consemnat.
Ohhh, ba da, am fost intr-una din zile la coafor, sa-mi vopsesc parul intr-o nunata cat mai "naturala", incercariile deacasa au esuat de-a dreptul.
Si intr-o zi cand mi se pusese pata, am plecat chitita in oras sa-mi clatesc si eu retina cu noiile colectii de primavara-vara. Fiind constiienta ca am si ceva bani pe cont, m-am apucat de shooping agresiv. Mi-am dat seama la un moment dat si mi-am luat picioarele la spinare spre casa.
Ce ar mai fi de consemnat, pai Frau Venus (batrana bavareza cu peruca) a cazut la un moment dat (in peregrinariile ei de acasa pana la chioscul cu alcoolici) si si-a fracturat piciorul. Iar ca tragedia sa capete aspecte monstruase, intr-o dimineata la ora 8, un necunoscut a intrat peste ea in casa (a deschis usa cu o cartela de telefon) si a violato, batrana aflandu-se intr-un scaun cu rotile. Ba a mai fumat si vreo 2 tigari intre timp, asa ca dupa o partida de sex! Am vazut doar politisti cand se intorceau de la apartamentul batranei ca in filmele politiste cu o punguta inchisa ermetic in care se aflau chistoacele de tigari fumate de individ. Cica sa-i descopere ADN-ul.
Felix, vecinul de la parterul casei, un negru misogin, a fost si el la randul lui vizitat de politisti. Acasa are o adevarata industrie de "cipsuri africane" pe care le comercializeaza si el pe unde poate. Sunt zile in care casa scarilor pute infect a ulei ranced. Dupa aceasta vizita a politistilor la domiciliul subnumitului, surse sigure mi-au susurat la ureche " Felix a disparut, numai doarme acasa".
Sursa, sau mai bine zis "omul de bine", se numeste Renza. Renza isi are asezata bucataria, prin constructie bineinteles, intr-o zona strategica: spre strada si spre intrarea in casa!! Evident ca "din greseala" asa cum singura povesteste, vede si aude tot ce se intampla, ba mai face si legatura intre vizual si verbal, legatura care, fie vorba intre noi uneori este putin inflorita de suspans si mister. A avut loc si o a doua descindere a politistilor la resedinta lui Felix. Insa de aceasta data a cazut victima "infirmiera" batranei Frau Schüps de la parter. Cei doi oamenii ai legi au sunat sa capete detalii la apartamentul lui Frau Schüps. La usa, putin crispata Brigitte (infirmiera cu pricina) nu a putut sa dea prea multe detalii despre multstimabilul Felix, din motive obiective. Nu cunoaste indeajuns limba germana. Si cum strainii sunt intotdeauna suspecti, Brigitte a trebuit sa le explice care-i rostul dansei in apartamentul cu pricina. Nu stiu cat de bine a putut sa le explice, insa actele ei au dat-o de gol. Poloneza care muceste la negru!!!!! Dupa cum mi-a povestit "sursa sigura" a fost sfatuita sa se intoarca de urgenta in tara de origine, sau sa fie angajata legal. Agajatorul, fiind obligat sa-i plateasca, asigurare medicala, taxe peste taxe, ba chiar si o taxa pentru fondul de pensii.
Deci cand am inceput sa va spun ca nu se intampla nimic pe la mine, de fapt m-am inselat. Casa asta e locuita!!!! Locuita de batrani in special, de 2 catei, de un copil (Lazar) si de D-nul Bucur de la etajul 2.
Despre D-nul Bucur insa o sa va povestesc in urmatorul meu post. Si sa nu va treaca prin cap ca e roman!! NUUU, el vine din Targu Mures, si este ungur.
Dar evident ca limba materna este romana, dupa cum si numele dansului...
va urma...

Niciun comentariu: