luni, 24 martie 2008

amnezie

Aici a fost Pastele. Cel catolic si cel protestant. Vremea infecta. A fulguit si a batut un vant taios. Cat despre vreo anume manifestare a bucuriei evenimentului in sine, nu s-a intamplat chiar nimic de consemnat. Nici la televizor, nici pe strada, si banuiesc ca nici prin casele oameniilor. Eu am bolit, ceva tipic nemtesc (ma refer la boala). Adica se manifesta prin vomitat,diaree si ametelii. Tot tacamul. Cica e un virus. Nu se poate face nimic impotriva lui. Se zace in pat, se bea ceai de chimen si se mananca doar supa. Astazi cand m-am ridicat in capul oaselor si m-am uitat prin jur, mi-am dat seama ca aspectul locuintei ma deprima cumplit. In doar 3 zile, cei doi barbatii din casa, au reusit recordul de a "decora" orice coltisor cu frimituri, jucarii si haine murdare! Dar cum este extrem de mult de lucru, incerc sa imi temperez avantul muncitoresc si sa imi construiesc un plan de atac pentru mai tarziu.

Niciun comentariu: