duminică, 28 septembrie 2008

the lady is no more a tramp



Ce tumult, ce agitatie, sambata seara!!! Zeci de telefoane ca sa stabilesc unde o sa descind prima data. Sublim! In primul rand la Universitate la rond. 137-le obosit si imbacasit de mirosuri sau inghesuiti intr-un taxi.
Baia si epilatul, aparitia Morisei, Tudoresei sau a Pipetei in pragul usi. Orele destinate "papusitului", proba obligatorie a toalelor. Pana la urma tot tapata si "golanca" ieseam din casa! Si stiti, nu imi era rusine cu mine niciodata! Imi amintesc ca am iesit odata intr-o rochita roz din supraelastic din perioada 60-ista, ciorapi din plasa si saboti cu toc inalt. Numai pe terasa de la Web cate conflicte am provocat din cauza outfiturilor mele mai mult decat indraznete si a gurilor slobode dornice de comentarii. Simteam ca traiesc, ma bucuram intens chiar si atunci cand urlam isteric la ex-ul meu.
Acum sambata seara e la fel de searbada ca si miercuri seara, indiferent de anotimp. Ma zgaiesc tamp la computer, mai fac o tura prin bucatarie sa imi aduc un ceai iar cel mai dezgustator lucru e sa-mi asez o pernita electrica pe burta.
Multi spun ca am devenit matura, responsabila si utila.
Eu din contra, ma resimt ca o matraguna debila, nefericita si pe deasupra speriata de provocari.

4 comentarii:

mara spunea...

jeni, trebuie sa recunosc ca esti singura persoana pe care am cunoscut-o, care sa se imbrace mai traznit chiar ca mine. si uite ce s-a ales de noi :)))

carpeta plutitoare spunea...

da, exact uite ce s-a ales de noi! eu nu ma mai pot regasi in situatia asta. traiesc cu impresia ca altcineva a trait in locul meu pana la 30 de ani.

alex spunea...

carpeta, esti foarte sincera. cred ca sunt multe mame care se simt incorsetate de noul stil de viata, dar nu au puterea sa recunoasca, sau sa o spuna public
esti haioasa de citit :)

carpeta plutitoare spunea...

draga Alex, merci mult. incerc sa ma conving ca mai sunt si alte mame in situatia mea. duc o lupta acerba intre "eul" meu cu instincte materne si ala egoist care mai vrea inca sa/si traiasca viata asa cum are chef!