joi, 10 ianuarie 2008

povestea Mosului in varianta Hasi

In seara de craciun toata familia s-a sfatuit cum sa aranjeze si sa puna la cale venirea Mosului.
Bradul fusese decorat, in semineu trosneau lemenele, doar zapada lipsea din decor.
Ca sa nu dam gres cu Mosul l-am tras putin pe Lazar de limba. Si uite ce am aflat, tradus evident de mine in limba romana:
"Mosul vine din cer. Are o sanie plina cu cadouri si 4 reni."
Pana aici nimic deosebit.
"Mosul se da jos pe acoperis. In sac sunt multe avioane, elicoptere si macarale. Cand aluneca pe cos trebuie sa aiba grija sa nu strice elicele, rotile, si sa nu sparga farurile de la masini".
Lazar uraste masiniile lovite, incaltamintea jupuita si mainiile murdare.
Imi atrage imediat atentia daca ceva nu este in regula. Ca un repros, de parca eu as fi vinovata pentru toate!
Am iesit afara din casa impreuna cu Lazar ca sa ii aratam coarnele renilor pe cer. Stia deja (din cartiile lui de povesti) ca renii au pe coarne presarate stelute. S-a uitat pe cer si a spus ca sunt multi reni. E destul de agolmerat in noaptea de craciun. A trebuit sa asteptam afara pana cand el a hotarat ca Mosul a ajuns deja pe acoperis. El singur a recunoscut "semnele" mult mai bine ca noi. Cam dardaiam de frig, dar ce puteam sa facem daca Mosul nu decolase inca ??
In sfarsit am intrat in casa si am gasit sub brad cadourile asezate frumos.
"Mosul a plecat. Multi copii il asteapta" ca si cum nici nu s-ar fi asteptat sa-l gaseasca acolo.

Niciun comentariu: