marți, 29 ianuarie 2008

sodoma & gomora

Nu mai departe de acum 3 nopti am poposit intr-un club mixt (gay and streight). M-am revazut cu un vechi amic care locuieste la Berlin. Sa-i spunem amicul A.
Am gandit ca ar fi mai placut ca intalnirea noastra sa se petreaca intr-un loc animat, ca doar sambata seara omu' de la oras se dezlantuie. Zis si infaptuit. Am trecut scurt si pe la Roland si Amadeo ca sa-i pescuiesc si ca sa-si dea cu parerea in ceea ce priveste o locatie mai potrivita. Cunosc cat de cat orasul ca geografie, insa viata de noapte mie complet straina. Exista si o mare problema: fumatul. Din cand in cand prin peregrinarile mele, am zarit "club de fumatori" asa zisele foste baruri normale care s-au transformat in cluburi de fumatori. Procedura cere ca in orice club privat sa te inscri. Sa completezi o hartie, cu datele personale si sa platesti o anumita suma ca sa poti primi cardul pe loc. Am gasit un astfel de club, si ce nu face omu' pentru o tigara fumata in tihna???!!! Pai completeaza formulare si plateste 12 euroi. Clubul mai degraba s-ar fi numit stal de vaci sau de animale. Fum cat cuprinde, barbati multi si neadapati parca de un secol... licori aromitoare si bezmetice si iar barbati si astia gay.
Dupa ce ne-am afumat si sufletul din noi, ne-am gandit ca ne-ar sta foarte bine sa dansam ceva. Vizavi discoteca mixta "Carmen". Amicul A. a cules din imbelsugatul club un tip. Roland si Amadeo se plictisesc impreuna si isi zambesc de complezenta. Se pare ca barbatii din stal nu le-au fost pe plac.
Am primit in mana o bere fara alcool. Amicul A. a fost servit cu darnicie cu un cocteil. Ceilalti s-au multumit cu "pisoarca" (asa ii spun eu beri).
Dezlantuiala era in toi. Travestite pe tocuri, care aratau ca niste macarale impopotonate, prostituati bondoci si jigariti, femei anoste, cativa barbatii cu stil si io. Daca ar fi fost posibil sa ne amesteci bine intr-o sticla ar fi iesit un lichior dulce si gretos... Maini care se cautau, saruturi jilave ca niste liane otravitoare. In mijlocul adunaturii daunatoare mi-am dat seama ca nu-i apartin cu nici chip. La primele acorduri ale Madonnei cu "jump" m-a apucat si pe mine isteria. Mi-am apropiat minijupa de un tip (pe care l-am gasit chiar super dragut)si mi-am imfipt mainile in jurul grumazului lui. Pentru moment doar eu, Madonna si individul. Dupa ce s-a terminat piesa am privit in jur. Din ce in ce mai diavolesc, un batran isi scotea limba otravita ca in picturile lui Heronimus Bosch, se apropia vertiginos de mine cu mainle intinse. Razant mi-au trecut prin fata ochilor imaginile protectoare ale lui Sebi si Lazi dormind linistiti si inocenti in patuturile lor.
M-am indreptat fara un cuvant spre garderoba, mi-am luat geaca si am iesit.

Niciun comentariu: