duminică, 8 februarie 2009

Lazi vrea sa calatoreasca in Africa



"In savana Africana traiesc jaguarii si leii fiorosi". Asa suna inceputul unei carticele de-a lui Lazi. Stie, ca animalele nu au doar o relatie pasinica de prietenie, ci se pot lupta intre ele, crude pentru supravietuire.
-"Mama, ai sa-mi dai niste bani?" ma intreaba asa pe nepusa masa, Lazi un baietel de 3 ani jumate.
-"Pentru ce ai tu nevoie de bani, pentru jeleuri?"
-"Nu, mama" vine raspunsul lui prompt
-"Lazi, am niste maruntis dar il pastrez pentru biletul meu de autobuz"
-"Mama, am nevoie de bani, pentru calatoria mea in Africa" ma priveste tancul in ochi, convingator
De unde si pana unde calatorie in Africa?? Si de ce are el nevoie sa plece in Africa? I-a sa-l descos putin, ca tocmai ce m-a facut curioasa!
-"De ce vrei sa pleci in Africa, Lazi?"
-"Sa-l salvez pe Felix, iepurasul, din pericol", imi raspunde inocent
-"Dar ce s-a intamplat?"
-"Felix, trebuie sa plece acasa la el si numai stie drumul." imi toarna el mai departe argumente
Uneori spune niste lucruri asa de frumoase, de spontane, de poetice, iar eu traind in realitatea dura a maturiilor, stau il privesc uimita si diger informatia prin sita rationamentului.

8 comentarii:

mamica de Sebastian spunea...

Dragul de el,cum se gindeste el la Iepuras si sa-l salveze.Felicitari:)

carpeta plutitoare spunea...

Florina: Da, e pregatit intotdeauna sa salveze ceva. O zi e politist, alta pompier si alta ingrijitor de animale. :-))
Multa sanatate lui Basse!

Anonim spunea...

asta e prea dulceeeeeeeeeeeeee
imi place de mor
iar imi ticaie ceasul biologic


:* >:D< :*

carpeta plutitoare spunea...

ma faci sa rad draga Octavian. poate vrei si tu cu Lazi in Africa. O sa-i spun sa-ti faca un discount la bilet. :-)) Pupici multi

Unknown spunea...

au un rationament uneori si aduc niste argumente la care tu nu te-ai fi gandit nici intr-o suta de ani...

eu nu ma opresc din minunat, cand mai debiteaza fii-mea cate o chestie din asta... si-mi tot spun sa le notez, si tot timpul uit... si-mi pare rau... ca nu vreau sa le uit...

carpeta plutitoare spunea...

Bogdana: Chestia cu notatul constincios al tuturor fazelor prin care trec copii m-a cam depasit. Incerc din cand in cand sa redau asa unele "discutii" care m-au impresionat mai mult.

Anonim spunea...

superb de inocent!abia astept sa-mi toarne si luca povesti din astea!

carpeta plutitoare spunea...

Luminita: Stai linistita, numai e mult!