luni, 16 februarie 2009

mi se rupe'n...

Miros a ceapa prajita a fum de tigara,iar daca ma mai adulmec putin, descopar probabil ca put si a transpiratie (bleahhh, cata sinceritate!). M-as duce sa fac un dus daca m-ar mai tine picioarele. Inainte, m-as fi tarat pana la dus, acum nu am chef sa ma mai fortez. La ce bun?! Fiecare miscare ma suprasolicita. Lasa ca si maine e o zi! Iar daca pe Sebi o sa-l deranjeze ingalarea mea de asta seara, n-are decat sa isi mute domiciliul in sufragerie. Dar nu cred ca o s-o faca, deoarece astazi d-nul a fost la schi datorita devotamentului meu. Am dus copilul, am luat copilul, am fost sa muncesc, am fost la cumparaturi, basca am si gatit! Femeia bionica, nu alta!!!
In curand cred ca o sa ne ingropam in zapada. Ninge zilnic, parca cineva acolo sus vrea sa ma necajeasca.
Cat despre Lazi parca s-a mai implinit (asa ar spune bunica-mea!) oleaca, mi-a confirmat-o si Alin astazi cand l-a ridicat in brate sa-l urce in masina. Ma retrag si sper sa fiu in stare sa urmaresc "Colierul de turcuoaze" cu Florin Piersic

10 comentarii:

Antoaneta spunea...

Nu mai fuma, dar nu te lasa de gatit:)

mamica de Sebastian spunea...

Jenny ne putem lua de mina..Asa ma simt si eu..

Anonim spunea...

cam asa obosita am fost si eu azi.
unde mai pui ca trebuia sa-mi vina ciclul si intarzie si am starea aia de nervozitate...de venit vine ca doar iau pilula, insa nervii tot nu trec si pms sindrom ma face chiar depressed...noroc cu luca si desenul pe care mi l-a facut azi:-)plus ca mi-a venit pe chelie sa-l tund.in secunda asta!ceea ce voi si face!
sa-ti revii,ok? mai fa si tu pauza cu munca!!!

carpeta plutitoare spunea...

Antoaneta: Cu fumatul exista o problema. Nu ma pot lasa, e singura mea "indeltnicire" care ma relaxeaza. Nu fumez atat de mult pe cat fumam in Romania, doar vreo 10 tigari pe zi. Cu gatitul nu prea le am, improvizez si eu.

Florina: Vezi, consoleaza-te nu esti singura! :-))

Luminitza: Draga mea, cunosc bine sindromul premenstrual! Luna trecuta chiar facusem o depresie inainte sa-mi vina. E bine ca nu te simti asa zilnic. Eu am doar 2 - 3 zile pe saptamana cand lucrez "la greu" cum se spune, in rest ma ocup si de ale mele. Ieri s-a intamplat sa fie una din zilele foarte solicitante, insa azi m-am aranjat frumos ca sa suplinesc esecul zilei de ieri.
Pupici, sa postezi foto cu Luca "ciopartit" :-))

Antoaneta spunea...

Eu am crescut cu mama si tot de la ea am mostenit si pasiunea pentru bucãtãrit, semãnãm si la preferinte de altfel (peste, fructe de mare, vegetale, deserturi). Tata era un mâncãcios, nu un gourmet;) Eu dacã miros cârnati lesin;)

Anonim spunea...

@Luminitza: de ieri stau cu grija sa vad daca ti-a venit ciclul mai fata! Nu intelegeam de ce esti asa nervoasa si arunci cu vorbe aiurea pe bloguri. Acum se explica....fir-ar el sa fie de sindrom premenstrual! Uffff! Si mai ziceai ca scrie Andreea de rahatu' lu fi-su pe blog, dar sa stii ca este de preferat decat sa ne innebunesti tu ca nu ti-a venit ciclul, ca ai luat pilula, etc...

carpeta plutitoare spunea...

Antoaneta: Si eu ador vegetalele, pestele, dar si carnatii!

Anonim: Daca ai chef sa te rafuiesti cu Luminitza, fa-o mataluta la d-neata pe tarla. Pana una alta, Luminitza e oaspetele meu. Daca ai avea si tu un nume, ai putea deveni si tu unul dintre ei! Merci

Anonim spunea...

Pai eu nu am o tarla a mea, asa ca fac si eu ce pot si pe unde pot! Atata timp cat imbecila aia striga-n gura mare lucruri care nu o privesc si care nu au de-a face cu ea, pe bloguri unde chiar nu isi au locul asemenea discutii, eu de ce nu as face acelasi lucru cu ea?

Anonim spunea...

off topic: jenny, sper ca ai primit sms-ul meu de la multi ani (intarziat, ce-i drept - mea culpa :( ). nu mi-ai raspuns si m-am ingrijorat. noroc ca ai blog si ma pot convinge ca esti ok :) va pup pe toti trei

carpeta plutitoare spunea...

anonim: nu am observat ca la mine pe blog s-au produs altercatii sau comentarii imbecile la adresa altcuiva. Luminitza spunea ca e nevoasa si stresata. In rest ma priveste mai putin ce lucruri scandaloase striga ea pe alte bloguri.

Anca: Iaca, mai traiesc. Am primit sms-ul, m-am bucurat foarte tare ca ai mai tinut minte ziua mea si chiar am incercat sa te sun acasa, dar nu mi-a raspuns nimeni pe fix. Oricum, mai incerc in weekend. Pupici