vineri, 13 februarie 2009

tag

Traim intr-o atmosfera glaciara. De cateva zile ninge in tacere. M-am uitat pe net, se pare ca pana saptamana viitoare va ninge enervant de linistit si consecvent. Frigul ma indispune, imi omoara si firicelul de entuziasm pe care il am atunci cand incep o noua zi. Dar cum bine mi-a spus d-nul Omorovici, lasa in plata Domnului ceea ce nu sta in puterea ta sa poti schimba! Ies putin intr-o bodega de cartier sa beau un suc si sa ma intoxic cu tutun. E unul dintre putinele localuri unde se poate fuma. Platesti o taxa, te inscrii ca membru (daaaaa, membru pro tabac) si primesti un card. Asa cere procedura.
Lazi cred ca e deja in exataz, inconjurat de oamenii de zapada, de saniute si derdelusuri. Ba nu, il aud plangand pe scari ca i-au inghetat picioarele.
Apropo, de ceea ce as putea insa schimba, un pic mai multa incredere in mine...

2 comentarii:

mamica de Sebastian spunea...

Eu zic sa te bucuri de zapada sa iesi afara cu LAzi si sa va jucati amindoi.Eu asta am intentia sa fac mai incolo cu Basse.Ca tare m-as zburda prin zapada.

carpeta plutitoare spunea...

Florina: Am iesit si ieri si azi la sanius cu Lazi. Dar eu nu sunt fan iarna. Zapada e estetica, recunosc, dar mai degraba as zburda prin iarba si flori!