sâmbătă, 14 februarie 2009

a fost odata...

Se iubeau inainte se mai iubesc si acum? Din colectia mea de post-carduri (vederi) am alesc cateva mai semnificative. Una din imagini reprezinta un bilet de avion, trimis cadou amorezei, cu ce ocazie nu se stie exact, dar in nici-un caz, de Valentine's Day!
Asa era el pe-atunci, puternic, protector si intelegator (cel putin asta mi-a inspirat mimica fetei). Iar ea rubensiana, romantica si vesnic indragostita.
P.S. Nu am reusit sa intorc fotografiile, nu ma injurati!
P.S. II. Post-carduri, din anii '20 -'30






3 comentarii:

Anonim spunea...

imi aduc aminte cand am intrat intr-un anticariat cu tine maxuleasa si gasca long time ago si si vrut sa cumperi niste post carduri din anii 20 dar stiu ca cereau foarte multi lei pe vremea aceea florinoasa :-)

Anonim spunea...

frumoase carduri!incearca sa intorci pozele in photoshop inainte, fie-ti mila de mine..sau in programul ac dc daca-l ai.
eu ador cardurile vechi si ma mir ca nu ne-am ciocnit pe magheru la sala dalles unde pe vremuri se vindeau cartzi postale vechi!

carpeta plutitoare spunea...

Florinoasa: Cum sa nu imi aduc aminte? Am colectionat si din Romania carti postale, insa de aici din Germania, am cea mai mare parte a colectiei! Cred ca am vreo 300-400 de post carduri. Incepand de pe la 1890 si pana la sfarsitul anilor '40.In afara de post-carturi colectionez si albumele unde erau ele frumos aranjate. Dupa aceea urmeaza sfesnice, oglinzi, etc.

Luminita: Eu intorc fotografiile inainte sa le introduc, dar ma enerveaza ca tot deandoaselea mi le incarca! La Dalles, mergeam mai putin, dar pe Lipscani eram nelipsita! :-)