sâmbătă, 10 noiembrie 2007

brrrr


daca asa ar fi sa ne luam dupa descrierea iadului, cald si intuneric, (cald de la flacariile cazanului) atunci eu numai inteleg nimic. de ce nu, frig si intuneric?
cald si intuneric mie imi inspira altceva. o zi de iarna petrecuta in barlogul personal, confortabil cu o carte in fata (una scrisa de un depresiv, de kafka sau de virginia wolf spre exemplu).
lazar si-a pierdut notiunea timplui. doarme de 3 ore in camaruta lui.ceasul arata ora 4.00 insa e intuneric bezna.
am facut baie, repedeeee, sa nu aud cumva printre jetul fierbinte "mamamama".
in timp ce imi sapmonam parul, ciuleam si urechiile sa dezlusesc multcunoscutul refren: mamama.
urasc lustrele. sfatuitoarea mea (psihoterapeuta), frau Amann, mi-a zis sa aprind lustrele sa izgonesc intunericul. insa in dormitor si in camera lui lazi nu am lustre. am lampe. lampele imi inspira intimitate si craciun. doar nu o sa aprinzi lustra de craciun, nu??!!!

Niciun comentariu: