duminică, 11 noiembrie 2007

roland & amadeo



Roland, in decorul anilor 20, in peumbra unui tablou cu ingerasi pictati rubensian
-"Sofa a fost reconditionata de proprietar si eu am cumparat-o doar cu 100 €
Minunat, gandesc eu. O sofa bleo din perioada interbelica cumparata de pe Ebay, transporatata acasa cu un micorbuz inchiriat. Chiar ca renteaza. Plus ca e RECONDITIONATA






***
-"Lazar e un capitol destul de mic insa foarte sugestiv in noul testament! spuse Roland cu entuziasm
Vazand-l pe Lazar mort Isus si-a vazut de fapt prorpiul sfarsit. Isus a plans. Isus a fost uman.
Povestea are legatura directa cu al nostru "Hasi" dar si cu batranul Lazar din stepa Baraganului.



Ora 9.00 Bimg bang, bing bang, bing bangggg.
-"Sa fi pastor, sa vi la biserica imbracat in grajdar, incaltat cu papuci din lemn si sa povestesti un meci de baschet" povesteste Sebastian.
Stiu ca subiectul ii intereseaza pe amandoi. Primul s-a escomunicat de la catolici, al doilea este un protestant fara convingere. Inconstient se flirteaza cu ortodoxia.
-"Pe Amadeo il cam lasa rece discutia asta. El este jurist" completa Roland putin indignat

***

-"Sora mea traieste cu un travestit. Asta poarta o peruca blonda imensa, guler de blana si merge pe toace!" Amedeo isi trece mana prin parul rar si slinos.
Imi pare a fi un jder cu dintii puternici, degetele lungi si coloana vertebrala putin inclinata.
-"Si Tudoreasa bea enorm de multa vodca, vodca cu cola" zic eu asezandu-ma putin mai confortabil pe canapeaua RECONDITIONATA.

***

E asa de frig, casa asta e atat de receee, caloriferul inghetat, tavanul e inalt.
Eu valsez cu Roland pasi ne scartie pe podeaua din lemn. Roland se desprinde si se invarte. As fi vrut eu sa parez cu o pirueta. Roland insa ma tine strans in brate

***

Sebi: "poti sa ma conduci, eu numai gasesc drumul spre metrou"
Eu: "ma enervezi, nu te mai balansa, si nu te mai invarti, ma ametesti"

Un comentariu:

IRN spunea...

ador canapeaua, vreau sa ma marit cu ea si sa ii fac multe canapele mici pentru papusi :))

te-am trecut in blogroll, ma bucur sa va am mai aproape