vineri, 9 noiembrie 2007

kein bussi, ruhe!!! (nici-un pupic, liniste)


ninge afara, fulgi sunt anemici.
"fugi, te cheama animalele", ii spun eu putin plictisita
"-nein alles in ordung", spuse Hasi
"-mama bitte zeig mir noch ein mal" ma implora Hasi (Lazi)
A adus cartea cu Ferdinand si mi-a asezat-o in poala. El stie deja povestioara cu Ferdinand dar ar mai vrea sa o auda inca odata, sa puna in continuu intrebari, sa comenteze.
In momentul asta in poala mea se odihneste o alta carte "Wo ist das verlorene Schaf?"(unde este oaia pierduta?), carte cu conotatii religioase. Dupa 2 secunde a uitat de ea, ocupandu-se de "Alles was ich wissen will"(totul despre ceea ce vreau sa stiu) carte despre mijloacele de transport.
-"Mama, Hasi will auch ins Heißluftballon"
De fapt acest Hasi vrea sa incerce toate mijloacele de transport posibile. Odata zboara cu racheta, odata cu U-bahn (metrou), dar cel mai placut se simte cand conduce doppelkipper (basculanta cu doua chestii). Ma implora sa ma uit "schau mal mamaaaaaaa, hasi fahren mit zug"
Eu trancanesc tot timpul in romaneste iar el turuie in nemteste. Noroc ca inteleg ce spune, ca limbajul lui nu este unul prea complicat.
Eu muncesc sa-mi imbunatatesc germana, pe cand el o invata automat, de la sine.
Momentan stam amandoi pe un fotoliu, el cu suzeta in gura si cu cei 2 tedy in brate.
Ma tot gandesc ce sa mai inventez sa ii captez atentia. Asta in afara de pasiunea lui pentru carti.

Niciun comentariu: