vineri, 30 noiembrie 2007

misoginul


Cine lipaie dis de dimineata prin casa?? Sa fie oare vreun spiridus?
I se lipesc piciorusele mici de parchet iar usa de la dormitorul meu se deschide brutal.
In prim plan, Hasssiiiii. Tatatammmmmmm
In body, cu suzuta in gura si cu cei 3 tedy inghesuiti in brate.
Se repede ca un taifun in asternut, isi croieste loc cu piciorusele cu manutele, ma impinge in dreapta, in stanga si imi trage pernuta de sub cap.
Sunt inca halucinata de aburi dulci ai somnului de dimineata.
Venirea lui ma ia deobicei prin surprindere. Acum locul caldut lasat de Sebi e luat de Hasi. Imi maseaza usor mainile, iar spre final o da in ciupit. Da' tot e bine ca a inteles mesajul: o femeie are nevoie de ingrijiri suplimentare!
Ma prefac ca dorm (sau poate nu ma prefac!), imi ridica capul sus si ma obliga sa il privesc, sa-i dau atentie. Capul imi aluneca moale pe perna. Intr-un final ma ridic ametita imi trag ceva pe mine si ne indreptam impreuna spre bucatarie. Acolo capata cu siguranta ceva ce isi doreste. "Butter, brot und marmelade"
Hasi e misogin
Relationeaza destul de agresiv cu femeile. Mai ales cu femeile care sunt dragute cu el. Le impinge, si le trateaza cu inferioritate. Il place pe Haso, seful lui Sebi. Haso este un barbat voinic, jovial si .... poseda o masina de colectie, englezeasca. Printre jucariile lui are si el una asemanatoare. Mi-o arata de fiecare data mandru si imi explica fascinat cum a fost el plimbat cu o "bijuterie" in marime naturala

Niciun comentariu: