marți, 18 decembrie 2007

"acum merg la scoala"

-"Ich gehe jetz zum schule mama", spune Lazi dupa ce imi ia mie geanta si isi arunca cu nonsalalnta o cartea in ea. Se urca pe bicicleta si conduce in directia bucatarie. Imi interzice sa vin cu el. Imi inchide usa in nas. Acolo el este la "schule". Dupa ce scoate cartea din geanta, si se preface ca citeste ceva, (asta am vazut uitadu-ma pe gura cheii), isi aranjeaza din nou cartea in geanta si iese cu o mutra satisfacuta. Il intreb cum a fost la"schule" si imi raspunde intotdeauna "Schön"
Eu nu ma pot lamuri cum de i-a intrat lui ideea asta cu scoala in cap. E adevarat stie ca Sebi merge la "scoala" (universitate), dar am crezut ca nu stie ce inseamna notiunea de scoala.
Aceasta joaca de-a scoala a devenit regula zilei. Odata cel putin pe zi merge la scoala... aici la doi pasi, in bucatarie.

3 comentarii:

IRN spunea...

sa vezi ce-o sa mai razi cand o sa-ti spuna ca merge la gagici :))

mara spunea...

si nici n-o sa mai poti trage cu ochiul prin gaura cheii :))

carpeta plutitoare spunea...

sunt de pe acum geloasa pe eventualele lui gagici! :-((