vineri, 14 decembrie 2007

Spongebob Schwammkopf

Desenele preferate ale lui Lazi

La inceput nu prea le luam in serios. Dar m-au prins pana la urma.
Un burete care traieste in mare. Insa toate aventurile lui din viata subacvatica sunt indentice cu cele terestre.
Spongebob are un prieten pe Tadeus, animal de casa pe melcul Jeri, are un job sporadic la Mr. Crabs, s.m.d.
Ieri am fost la supermarket cu Lazar. Pe niste rafturi ingramadite erau diferite jucarii, seturi de canute si farfurioare impodobite toate cu mutra lui Spongebob. Spongebobmania
L-am observat pe Lazar cum fremata, cum ramasese perplex. I-am dat de pe raft un Spongebob care ii imita vocea celui de la televizor. Il puteai apasa pe burta si vorbea. L-a fascinat vreo 10 min. pana i-a trecut pe sub nas un mos de craciun din ciocolata. Intr-o secunda l-a infascat. Cand am ajuns la casa, era deja in gura lui.
Ce mare tradare!!! Nu imi inchipuiam ca Spongebob poate fi inselat cu.... un simplu... om de ciocolata!



Niciun comentariu: