duminică, 16 decembrie 2007

suavitate













Sunt cateva chestii care imi plac si ma bucur decate ori imi amintesc de ele. Sunt lucruri simple, posibil infantile (nu degeaba psihoterapeuta mea spune ca in mine traieste o fetita trista).
Celor care sunt in trend-ul cool-ismelor, a undergrand-ului tresch-uit cu siguranta ca or sa li se para baliverne. Dar eu postez pentru mine si pentru simpla mea incantare. So, girl enjoy it!!!

1. Ierbarele. Le-am iubit. Intr-o noptiera veche de la mine de la tara bunica a mea a regasit caiete pline cu frunze, flori si crengute uscate.
2. Ingeri pazitori. De cand am inceput pe la 3 ani sa-mi spun rugaciunea ("inger ingerasul meu") stiu cu certitudine ca ingerii exista. Si acum cand intru in biserica copilariei si privesc pereti pictati il regasesc cu aceeasi bucurie, tot acolo unde l-am lasat cu zeci de ani in urma pe, Arahangelul Mihail.
3. Imi plac irisi sau stanjeneii. Mergeam in fiecare vara sa ii admir prin cimitir, singurul loc unde erau plantati. Bunica m-a atentionat ca mirosind florile din cimitir o sa-mi pierd treptat mirosul, ca "e pacat sa fur mirosul celor carora atat le-a mai ramas"

Niciun comentariu: