vineri, 14 decembrie 2007

engleza juisabila

Asta seara in timp ce urmaream "in gura presei" pe bucati din cauza conexiuni de caca, mi-am amintit razant de o imagine din Amsterdam.
Pe strada oarecare, o masa mergatoare cu roti si pedale plina de englezi. In timp ce pedalau englezi ascultau o minunata piesa de la Oasis. Ce poate fi mai tipic?!
O masa in plina miscare, ca o naluca.
Poate parea doar o ipostaza penala pentru betivi, dar mie mi s-a parut o scena de libertate absoluta. M-am oprit si eu in strada si am inceput fara sa vreau sa fredonez.
Nu stiu de ce englezi nu mi se par mizerabili nici cand sunt beti, in schimb, multe alte natii mi se par mizerabile treze fiind. Poate de vina e literatura cu care m-am intoxicat in tinerete, muzica, atomsfera aia tipic englezeasca descrisa in carti.
Engleza britanica ma face deasemenea sa vibrez. Ceva mai sexy nu exista.


Niciun comentariu: