duminică, 2 decembrie 2007

roli & amadeo III


sebi & amadeo



margret


daniel



roland


"für mich...... la la la

Franturi dintr-o seara de sambata. Mobilierul si parchetul miros a curat. Roli poarta in brate un brad din plastic si incearca sa-l asambleze. Amadeo serveste bauturi la masa. Fumul de tigara creaza o atmosfera de fotografie alb negru. Imi ocup deja entuziasmata locul pe canapeaua cu alba din colt. Stiu ca nu voi fi dezamagita nici asta seara...
Am inteles ca mai vin si alti invitati.

Margret, o fata de 26 de ani. Margret lucreaza la un cabinet de avocatura. Vrea sa-si cumpere un Porche decapotabil si sa-l foloseasca vara. Acum 2 ani purtat in poseta un pistol de 9 mm.

Daniel, un coleg de studiu. E musculos, spre deliciul lui Amadeo. Are in schimb picioarele scurte. Badarania lui asta seara nu imi displace. Prietena lui, Sandra, o fiinta anosta. Insa fara ea distributia nu ar fi fost completa.



Für mich, soll's rote Rosen regnen,

mir sollten sämtliche Wunder begegnen.

Die Welt sollte sich umgestalten,

und ihre Sorgen für sich behalten.


Für mich soll's rote Rosen regnen,

mir sollten sämtliche Wunder begegnen.

Das Glück sollte sich sanft verhalten,

es sollte mein Schicksal, mit Liebe verwalten.

2 comentarii:

mara spunea...

vai vai ce visatoare mica avem aici :)

carpeta plutitoare spunea...

daaa, am devenit putin melancolica! Incep incet incet sa-mi reiau vechile preocupari....