vineri, 28 noiembrie 2008

inrolat fara convingere

Mi-am amintit de o intamplare de la maternitate. Morala ar fi ca nemtii judeca imediat dupa aparente, te trezesti automat catalogat si inregimentat, fara sa apuci sa te dezmeticesti.
Bebelusii erau ingrijiti de o armata de moase. Aceste moase imbracau bebelusi cu hainute din dotarea spitalului. Toate hainutele aratau la fel. Ca niste uniforme. Intr-o zi una dintre moase mi l-a adus la patut pe Lazi incaltat peste pantalonasi cu niste botosei crosetati (pe care i-am primit si cadou inainte sa plec acasa!) si cu o bluzica grena. Am ramas socata. Am analizat situatia dar nu am dezlegat misterul. Sebastian care le cunoaste mentalitatea mi-a spus si de ce. Pentru ca era singurul bebelus blond printre ceilalti bebelusi bruneti. Si moasele imediat un judecat dupa aparente. Au confundat un copil nascut de o mama din romania cu un plond neamt. Le-am infirmat dupa aceea asteptariile, cand au descoperit ca nu sunt in stare sa scot o fraza in lb. germana (la inceput eu am vorbit doar engleza). Sic!

2 comentarii:

mamica de Sebastian spunea...

Interesant la voi la spital.La noi sta mama cu copilul in salon si are grija de el.SI ne-a spus sa ne aducem pt copii haine de acasa daca vrem,ca intr-adevar hainele lor sint mai vechi si ponosite:)

carpeta plutitoare spunea...

aici bebelusii stau intr-un loc special, li se fac investigatii peste investigatii (un lucru pozitiv), saloanele mamelor sunt putin mai departe de locul unde sunt bebelusii.Nu stiu, eu am nascut la un Spital Universitar, foarte mare, probabil in provincie e altcumva.